Otsikko viittaa sitten koiriin, ei meikäläiseen :D

Keräsin vihdoin viimein rohkeuteni ja laiton eräälle erittäin potentiaaliselle sulhoehdokkaalle, herra X:lle kosiokirjeen Ellin puolesta. Kyseessä on erittäin raamikas ja komea uros, jonka taustalla koiria joista pidän kovasti niin luonteen- kuin myös ulkomuodon puolesta. Helpotus oli suuri kun kosintaan vastattiin myöntävästi. Asiasta olen puhunut myös kyseisen uroksen kasvattajan kanssa, ja hänen mielestään Elli x herra X on hyvä idea. Vielä tarvitsen Ellin kasvattajan siunauksen suunnitelmilleni:)

Itse olen pitänyt herra X:stä aina, se on sellainen äijämäisen komea, hyvät mittasuhteet, loistava luusto ja luonne, sekä tietty terveeksi tarkistettu.
Hankaluutta tuotti se, ette kun aloin miettiä muita vaihtoehtoja... niitä ei ole!! Minun mielestäni ei ole herra X:n voittanutta, niin vahvasti se alitajunnassani jyskyttää ;)

Alustavasti treffit on sovittu syksyn juoksuihin, mutta terveystarkastuksen jälkeen ollaan viisaampia. Ja tietty morsmaikun pitää tavata tuleva sulho IRL ennen tositoimia, itsekin haluan herra X:n nähdä ihan kotioloissa. 


Herra X:stä myöhemmin lisää...


1224835.jpg
Mustako äiti, mitä ne horisee? Mä olen
huoleton poikamiestyttö, ettäs tiedätte!!